sâmbătă, 25 iunie 2011

You know my name. Not my story.!


a sosit si noaptea intarziata.. e liniste si din cand in cand cantul greierilor rasuna in puterea noptii blande ce s.a asternut in zare.. miros al lemnului arzand.. imi aduce aminte de copilarie.. de acele vremuri indepartate cand eram o nazbatie mica cu julituri in genunchi si fara nicio grija.. melodia calmului pluteste in jurul meu.. si in timp ce ma las purtata pe portativul ei si inchid ochii, imi apari in minte, stiu ca nu am inceput de mult acest joc in 2.. dar iti simt dorul.. te vreau langa mine sa privim amandoi splendoarea lunei in voga urcaata sus pe bolta cerului strapunzand lumina in intunericul adanc al noptii, iar in zori diminetii sa ma trezesc alaturi de trupul tau cald, dovada ca nu am visat niciun moment, amprenta prezentei tale in imaginea mea.. freamatul vantului adie usor pe cursul sau zilnic..parca linistind furtuna din sulfetul meu.. alungand orice temere.. pasind usor pe culmile inimii mele cautand pacea ce e incatusata, eliberand-o din inchisoarea intunecata si greoaie..

Data. 18.05.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu