joi, 8 septembrie 2011

Why won't you let me love you ?

"Repară-mă, pentru că eu nu renunț ușor"...
Gandul la tine imi aduce liniste, dar imi aduc aminte ca am sperat defapt la ceva ce nu era si nu o sa fie, si am cazut singura, dar aroma sarutului tau nu se va sterge.. si acum iti mai simt imbratisarea ta tandra, si caldura trupului tau langa al meu, atingerea ta, amprenta degetelor tale asupra pielii mele fine, senzatii de fluturi in stomac atunci cand esti aproape de mine, buzele tale fierbinti pe trupul meu, sarutul tau neindemanatic si dulce,... Inima mea pulsand ca un tren accelarat. oare simti si tu bataile mele ? ca niste tobe in plina viata. oare chiar visez cu ochii deschisi? ma uit la tine si parca as vrea timpul sa inghete si trenul nostru sa poposeasca pe peron chiar in clipa asta si sa nuami plece, aici nu e nimeni, suntem doar eu si cu tine, putem merge purtati de valurile fanteziei, aici si acum pot simti ca esti al meu si eu a ta, acum e bucata noastra de poveste scrisa pe un pergament ce va raamne imprimat in al meu suflet, citit si recitit de inima mea ca o melodie a surasului fericirii, un simplu gest si totusi cu atatea trairi ce poate insemna defapt ceva grandios... Iti asez aceste randuri pt ca vreau sa-ti fac cunoscute sentimentele ce nutresc in interiorul meu, te-as putea ruga sa nu pleci dar ar fii un egoism din partea mea.

2 comentarii:

  1. nu chiar.. pt ca atunci numai o sa obtii nimic.. totul se va intoarce impotriva ta.. e greu intardevar sa fii bun.. dar daca nu incerci atunci nimeni nu o sa incerce pt tine si nimeni nu o sa ia exemplu de la tine.. cine te iubeste si te vrea mereu se va intoarce la tine si va gasi solutia sa faca ca lucrurile sa mearga, daca nu.. poti sa faci orice ca nu o sa ajute cu nimic si in final tot tu o sa ajungi ranita.. eu asa vad... dragoste cu sila nu se poate..:p

    RăspundețiȘtergere