vineri, 20 februarie 2009

99 things about me

Bun, am leapsa de la Diana sa scriu 99 de lucruri despre mn :-?, hmm ciudat nu ? dar trebuie s`o fac si asha trebuia s`o fac mai demult :D.. deci sa incepem :-??:


1. Imi place sa ascult muzik.
2. Imi place sa`mi petrec timpul q prietenele mele cele mai bune.
3. Chiar dak uneori imi este greu sa ma impart.. fac tot posibilul sa fie bn pt toate:D!
4. Imi place sa cant! [nu in public desigur=)), acasa pe la sc uneori :-??:)) sa le chinui pe ada si laura ].
5. Imi place sa ma plimb muuult!
6. Imi place sa fac cumparaturi .
7. Knd merg sa`mi cumpar ceva trebuie sa iau o prietena buna q mn
8. Imi place sa visez .. dar ma mentin si q picioarele pe pamant.
9. Imi place sa scriu poezioare ca sa`mi exprim sentiemntul de moment.
10. Imi place sa`mi ajut prietenele si oamenii din jur knd pot si q ce pot.
11. Imi place sa citesc knd am timp liber
12. Urasc ipocrizia, falsitatea
13. Urasc sa fu mintita
14. Urasc sa ma ia cineva peste picior
15. Nu`mi place sa ma ia lumea de proasta!
16. Nu imi palce sa renunt
17. Ink cred in iubire eterna
18. Sunt foarte incapatanata
19. Knd stiu k e ca mn meerg paana la capat
20. Pun repde suflet
21. Nu prea stiu sa aleg oamenii cateodata si sufar..
22. Sunt sincera si spun in fatsa lucrurile
23. Mai nou am descoprit k`mi place tudor chirila cam foarte mult.
24. E cam foarte genial omul q melodiile lui
25. Si pe lanag este foarte superb
26. Am fost si eu odata in viata mea al un concert de al lui
27. La 3 pasi de mn tudor chriila, cama
28. Vai… ce onoare adev
29. Are o voce superbha
30. Si a stat alaturi de noi cam 3 ore
31. Nu`mi palc certurile
32. Nu`mi palce knd am cert q mama[care sunt din ce in ce mai dese..]
33. Nici q prietenii nu`mi place sa ma cert..
34. Am suferit dar am iubit
35. Am plans dar am si ras
36. Am iubit pt prima data cam pe la 14-15 ani..
37. Dar profund.. si m`a marcat
38. Nu`l voi uita niciodatasi akm inmk ii mai simt lipsa.. barim de ar vorbi
39. Dar asta e viata..
40. Nu pot sa ma laud k am fost q multi pt k nu e asha..
41. Dar q cn am fost am ajuns sat sin un pik..
42. Si m`au dezamagit..
43. Dar ink sunt q fruntea sus
44. Speranta moare ultima
45. Si ink imi astept printul..
46. Desi nu`mi palce iarna ador sa ma uit ep geam sis a avd qm ninge.
47. Iubesc peisajele de iarna
48. Knd totul e alb si gol si.. e superb
49. Ador vara
50. Bikini alea alea
51. Defapt imi place k este cald
52. Si pt k este vacanat cea mare
53. 3 lunii yuhuu de dsitractie
54. Nu`mi prea palce scoala..
55. Imi cam da batai de cap
56. Stress.. parintii.. de ce nu scrii de ce nu inveti.. bla bla
57. Primul sarut l`am avut gen 14 ani
58. Pt k atunci eram mai mik mai timida
59. Akm sunt a draq raw
60. Adev m`am schimbat mult fatsa de qm eram
61. Nici mie nu`mi vine sa cred qm eram si qm sunt akm
62. Dar asta e viatsa.. toate icnercarile prin care am tercut..
63. Vara tercuta m`a schimbat mult.
64. Am suferit prima dezamagire q adev.. o inima franta…
65. Am reusit sa terc q greu..
66. Pt k pun orice la suflet si cuv dureau.
67. Dar nush qm nush knd am gasit puterea sa trec peste.
68. Si sincera sunt mandar de mn.. pt k am reusit sa invat sa trec peste multe lucruri singura.
69. Lucruri care m`au intarit…
70. Indiferenta doare cel ma tare
71. Ma ataci ma apar…
72. In vara lui 2008 m`a marcat.. prea multe sentimente.. situatii grele.. sa trec peste.
73. Dar am avut de invatat.
74. Si nu regert nimic din ce s`a intamplat.
75. Am ramas q amitirile frumoase.
76. Nimic nu e usor in lumea asta dar alaturi de prieteni totul e mai usor.
77. Am cateva prietene bune si adev.. la care tsin enorm de mult
78. Si sunt langa mn si sunt langa ele.
79. Imi place sa ma uit la filme.
80. Aproape toate genurile.
81. Am o piscia persona imepriala alba
82. O iubesc :x si imi palce sa am joc q e akdn am timp
83. Ma cam zgarie si musca da merge
84. O am de cateva luni numai stiu sigur
85. Iubesc animalele,
86. Am avut 3 papagali daar mi`au murit
87. Initial m`ias fi dorit un caine
88. Sa fie rasa collie pt k ii ador.
89. Dar nu se putea asha k m`ma limitat si la pisica :D
90. Se numeste bella si este foarte adorabila
91. Lui cezara ii place sa mi`o necajeasca de cate ori vine la mine
92. Daa cezara este una dintre prietenele mele cele mai bune si imi place sa petrec timpul q ea
93. Sunt zodiac berbec
94. Deseori imi place sa evadez din lumea asta intr`o lume a mea..
95. Asta ma ajuta sa trec mai departe in unele situatii
96. Mda crek sunt cam destule pers care nu ma suporta
97. Da ce crezi nu`mi pasa
98. Eu sunt eu.. nu altceva.. nu ma prefac sunt doar eu insami
99. Imi place sa fiu qm sunt.. si cn ma accepta asha qm sunt eu ok cn nu tot ok

Wow nu`mi vine sa cred in sfarsit am scris astea le`am terminat

Un comentariu:

  1. narcisismul asta :>
    adica...e nasci grav sa scriem 99 de lucruri despre noi, nu?
    aaa
    o chestie doar, renunta la limbajul de chat, e greu de descifrat, doar atat.
    >:d<

    RăspundețiȘtergere