marți, 3 martie 2009

Adevar sau minciuna ?

Se spune ca mereu este de preferat adevarul. Si eu prefer adevarul, dar stiti cum e aia adevarul doare.
Mi-e teama sa deschid ochii si sa reiau cosmarul care il traiesc. In jurul meu sunt doar blocuri care devin din ce in ce mai mari si am impresia ca ma sufoc. Totul e pustiu monoton, lipseste ceva, dar ce?!.. el?! Poate ca da poate ca nu, nu am sa mai stiu niciodata cum e sa plec cu el de la scoala, sa ma tina in bratse si sa ma sarute usor.. Mi-e teama sa sufar din cauza la adevar.. mi-e teama sa aflu ceva care ma poate marca, nu vreau sa ajung din nou la fund , unde totul este alb si negru..
In fiecare dimineata ma trezesc cu gandul ca astazi va fi mai bine, dar nu este, de ce?!.. m-am saturat sa caut acel ceva care imi lipseste pentru a fi fericita complet, poate ca acel ceva acum ceva timp l-am avut dar nu stiu cum sau de ce dar l-am pierdut. Orice greseala se plateste, inseamna ca si eu am platit pentru ceva, dar sa fiu singura care a gresit?! Oare?.. nu stiu dar stiu k orice ar fi odata si odata se va face dreptate.. poate tu poate eu.. hai sa iertam ca am uitat sa ne iubim cu adevarat. Hai sa iertam ca ne-am schimbat si sa luam din dragoste puterea de a ierta.. oare tu ai putea?! eu da as putea.. dar aici nu este vorba doar de mine.. este si de tine, tu ce vrei, ce doresti.. daca mai e ceva sau nu.. priveste-ma in ochi, ai curajul sa-mi spui “pleaca din viata mea?!”.. daca da atunci cand iti va fi dor de mine aduti aminte ca mai lasat sa plec si nu ti-a pasat..!
Spune-mi, spune-mi, spune-mi acum daca vrei, daca te tine. Ti-e mai bine acum printre baietii tai sau langa mine?


Tine-ma aproape caci s-ar putea intr-o zi sa realizezi k ai pierdut un DIAMANT in timp k colectionai pietricele...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu