duminică, 8 martie 2009

Regasire?...


Vreau iar sa simt ce`am simtit odata.. vreau iar sa simt un fior prin tot corpul cand aceea persoana se apropie de mine, vreau sa simt iar cum e sa-ti bata inima repede dar in acelasi timp incet, atunci cand il ai langa tine si te strage tare in brate.
Vreau sa te am din nou in ale mele brate sa simt ca cineva ma ocroteste, dar tu ma ranesti din ce in ce mai mult, nu realizezi ce simt pentru tine chiar daca nu arat.
Ti-am aratat de atatea ori cat imi pasa de tine si tu.. ziceai la fel dar nu aratai. Vorbe, vorbe goale care tot mai dor, vorbe spuse prea usor, atatea promisiuni.
De ce iti este greu sa faci ce simti si vrei?
De ce nu esti tu insuti ?
De ce nu-mi dai durmul daca tot nu iti pasa prea mult de mine?
De ce inca ma tii legata de tine?
De ce nu ma lasi sa plec odata si sa incetez sa mai sufar asa?
De ce esti atat de crud cu mine ?
De ce ma privesti asa si nu faci nimic?
De ce ma strangi in brate si porma imi dai drumul?
De ce nu ma lasi sa fiu lanag tine?
De ce nu ma lasi sa-ti alin durerea cu un sarut?
De ce este atat de greu sa te privesc de la departare?
De ce atunci cand te vad plecand parca simt ca vei pleca si din viata mea?
De ce doar tu imi faci inima sa bata repede dar in acelasi timp si incet?
De ce te vreau atat de mult?
De ce te iubesc asa?
De ce nu pot sa te las?
De ce sa tac acum?
De ce doare asa?
De ce mereu te iert?
De ce nu pot sa fiu indiferenta?
De ce sa nu renunt?
De ce doar eu gresesc?
De ce doar eu ma zbat?
De ce am uitat sa rad?
De ce platesc doar eu?
De ce mereu mi-e frica?
De ce sa mint zambind?
De ce sa-nvat sa lupt?
De ce e ala rau?
De ce sa strig mai tare?
De ce ma inmoi atunci cand te zaresc venind?
De ce am nevoie atat de mult de tine?
De ce nu pot sa-ti spun adio ? desi cred ca ar fi in zadar sa-ti mai spun adio ... trebuie sa inteelgi ca etse genericul final..

Da-mi drumul elibereaza-ma.. lasa-ma sa te uit…!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu