vineri, 27 martie 2009

Este bine ?

Unii imi spun k sunt imatura altii ca sunt matura.
Uni imi zic ca sunt o copila altii ca sunt o femeie in devenire… P
oate ca sunt copila uneori dar totul se datoreaza fatului ca sunt inca o copila care este curioasa si vrea sa cunoasca multe..
Vrea sa iubeasca si sa treaca peste o suferinta si sa invete din gerseli..
Cineva care mai are mutle de invatat.. Dar sincera orice ar fi..
Cineva care in ciuda exteriorului si a ce vad oamenii este o fiinta inca frageda si in perioada de initiere pe drumul vietii ce il va parcurge pana moartea va sari in cale si va intrerupe sirul.
Poate ca nu vreau sa arat cum sunt cu adevarat. Pt ca multi ar putea profita.:)
Poate ca imi place sa fiu imatura poate ca nu ma intereseaza ce cred altii despre mine atat timp cat sunt eu…
Poate inca invat din tot ce am patit…
Poate e mai bine cum este acum.
Poate toate s`au intamplat cu un scop.
Poate intr`o zi suferinteel astea vor inceta a mai aparea in calea mea.
Poate imi va fi si mie bine intr`o zi.
Poate nu vreau s ate pierd, doar eu stiu.
Poate te vreau inapoi, sa fim ca altadata.
Poate te urasc, poate te iubesc.
Incearca`ma si o sa afli.
Joaca`mi jocu si vei vedea ce se intampla.
Nu`ti fie teama nu ai nimic de pierdut.
In schimb eu da. Imi voi face rau dar ce conteaza
Tot ce conteaza e sa mi te alaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu