duminică, 5 aprilie 2009

Trecut...

Mai iti aduci aminte, iubirea mea tot ce ne`am promis?
Ca peste ani si ani cand ne vom intalni sa nu trecem pur si simplu unul pe langa altul? ci sa ne oprim si sa vorbim.
Imi aduc aminte toate lucrurile pe care le faceam de parca ar fi fost ieri, inca iti simt suflarea pe ceafa mea, inca iti mai simt mirosul pielii tale, buzele tale dulci.
Toate amintirile si bune si rele sunt inca vii in mine desi nu credeam ca se mai poate. Imi amintesc acea zi, cand mi`ai zis ca numai ma iubesti, parca lumea mea s`a prabusit , parca ma sufocam si numai avea cine sa ma salveze.
Am plans si iar am plans, am plans pana nu am mai putut, a durut atat de tare, da a durut cum n`am crezut ca voi simti asa ceva in viata mea. Te`am iubit si inca te iubesc, pt ca tu ai fost si vei ramane prima mea iubire, stiu ca asa va fi, nu te voi uita niciodata in viata mea.
Mi`e dor de tine. Mi`e dor sa vorbesc orice chestii minore cu tine, imi lipsesti. Golul lasat de tine nu l`a mai umplut nimeni, si nimeni nu va putea, asa cum ti`am si zis atunci.
Pt ca pt tine a fost da o iubire pura, doar tu reuseai sa`mi faca inima sa bata in acelasi timp si incet dar si repede. Doar tu ai putut sa scoti ce este mai bun din mine. Recunsoc ca am fost uneori geloasa si poate si posesiva fara sa`mi dau seama.. dar te iubeam si imi era frica sa te pierd.
Iti simteam inima, sarutul taw imi alina orice durere, ma faceai sa ma pierd usor usor in bratele tale. Stiam si simteam ca vei fi mereu acolo pt mine, ma simteam protejata atat de sigura, erai atat de special pt mine.
Nu pot sa uit tot ce am facut impreuna si nici nu vreau.
Vreau doar sa te privesc de la departare si sa`ti vad mersul.
Si sa`mi aduc aminte ca odata a fost al meu si l`am iubit cu foc si patima.
Odata si el m`a iubit pe mine, pt ca o vedeam , o simteam, facea orice pt mine.
Imi era atat de drag, insemna totul pt mine, lumea intreaga.
Era universul meu colorat.
Dar cand a plecat din viata mea am simtit cum viata mi se scurge din vene usor usor lasandu`ma pustiita. Fara nimic bun in mine doar lacrimi regrete si suspine.
Iluzii si sperante desarte, atatea vise atat entuziasm, atata durere.
Am simtit totul . Dezamagirea a fost cea mai puternica.
Fiecare acum a luat`o pe drumul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu