sâmbătă, 25 aprilie 2009

Prea tarziu...


Poate ca si eu te`am dezamagit.. poate ca eu am gresit cel mai mult.. dar stii prea bine ca nu a fost intentionat…Dar tu m`ai dezamagit cel mai mult pe mine.
Cand eram mica aveam nevoie de tine de afectiunea si caldura ta, de sfaturile tale, de povestile tale.. dar n`ai fost.. a trebuit sa ma descurc singura..
Zile sa stau singura pana veneati acasa… deci m`am obisnuit cu singuratatea m`am obisnuit sa va tin departe si v`am inteles ca erati prea ocupati cu serviciul sa ne asigurati viitorul.. sa avem ce sa mancam… Dar acuma vrei sa`ti raspund la lucrurile dragastoase de care avema nevoie ATUNCI cand eram MICA nu acuma cand am crescut si numai am nevoie de asta…
Te doare ca te resping.. n`am ce face este prea tarziu pt a fi calduroasa cand tu nu ai fost acolo cand trebuia sa fii, si crezi ca daca esti asa acuma te recompensezi .. dar nu e asa imi pare rau nu simt ca am nevoie de asa ceva acuma.. nu`mi palce nu sunt obisnuita.. si nici nu prea vreau m`am obisnuit asa cum eram cand eram mica si aveam nevoie de tine..
Dar nu s` a putut .. nu te condamn sau ceva de genu pt ca esti tatal meu dar nu cauta acuma sa faci ceva de care aveam nevoie mai demult.. nu cauta sa`ti rasp cam la fel pt ca nu pot.
Nu sunt eu daca sunt asa si sa mint doar de dragul tau nu este bine pt ca nu pot .. imi pare rau oricum eu te voi iubi pt ca esti si vei ramane tatal meu iubit mereu..
Mereu vei fi o parte importanta din viata mea dar imi pare rau ca unele lucruri nu pot fi asa cum vrei tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu