vineri, 10 aprilie 2009

Te`am iertat.

Am fost eu,a durut pt amnandoi ce mai conteaza acum?!. Te`am iertat. Nu ma intreba cum. Nu ma intreba de ce. Doar stiu ca te`am iertat.
Numai simt nimic cand te vad numai simt nimic cand te vad plecand, inima nu`mi mai tresare cum imi tresarea odata. Acum te vad ca pe orisicine desi stiu ca acum ceva timp nu era asa, erai cineva care inima mea a reusit sa bata iar, cineva care as putea zice scotea ceva mai bun din mine.
Poate ma prosteam, poate ma comportam cam copilareste uneori, dar asta era felul meu cand vine drag si iubit imi era alaturi, de asta radeam, ma simteam vie, implinita, pana sa se duca totul si sa ma simt iar goala.
Nu te invinovatesc, nu dau vina pe tine pt ca nu rezolv nimic. Dar am gresit amandoi. Poate intr`o zi drumurile noastre se vor intalni iar, atunci nu voi ceda si voi ramane langa tine orice ar fi! O stiu, o simt! Ca o briza ce`mi infioara tot corpul. Gaura din pieptul meu este iar deschisa, simt golul in inima, simt cu uneori ma sufoc si numai pot respira.
Cand imi aduc aminte, pe dinainutru imi incepe a plange sufletul si parca inghet in locul in care ma aflu si lacrimile incep sa curga fara sa`mi dau seama. Lacrima scursa pe obraz este regertul ca nu te mai pot avea. Ai fost odata al meu si eu a ta, dar acum numai esti, tanjesc dupa anumite moment care ziceiai ca sunt in extaz dar totul va fi ok cu timpu.
Timpul va decide. Asa cum lacrima amara care imi curge este sarata si coboara usor pe buze si ii simt gustul sarat.. imi aduc aminte buzele tale moi si imbratisarea ta calda plina de afectiune.
A fost candva ceva frumos, dar s`a terminat , as vrea sa nu se fi terminat dar asta este soarta. Destinul a decis, destinul poate intr`o zi ne va impaca. Pana atunci ma uit pe cer si imi doresc sa vina cineva pe care sa`l iubesc si el pe mine, sa aiba incredere in mine si sa nu ma lase usor pt ca eu sigur nu`l voi lasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu