joi, 9 aprilie 2009

Inca o zi…

Vreau doar o zi sa mai pot sa vad cum e sa fiu a ta si tu al meu, o zi sa te mai privesc in ochi, o zi sa mai ma strangi la piept si sa`mi zici ca totul va fi ok ca atunci cand eram impreuna, o zi sa te simt langa mine sa`mi amintesc cum era pe acele vremuri.
Nu stiu de ce dar inca imi este greu sa te vad cu alticineva, te`am auzit vorbind de ea.
Ceea ce se bucura de toata iubirea ta, am simtit ceva ca un nod in inima, nu m`am simtit bine, dar stiu ca nici tu nu te`a simtit cand ti`am vorbit de un baiat. Ceva inca ne mai leaga?
Eu cred ca da, inauntrul inimii mele si ale tale stiu ca mai e ceva. O simt cum vine spre mine ca o adiere calda de vant purtata departe, ti`am promis multe, mi`ai promis multe. Am gresit, ai gresit, dar totul a fost ok, acele luni nu le voi uita, sper ca nici tu sa nu le uiti, si sper ca tu ai pastrat tot ce aveai de la mine. Erai singurul care m`a acceptat asa cum sunt, erai singruul care ma stia atat de bine si machiata si nemachiata, erai speranta mea erai tot ce vroiam si tot ce visam.
Atatea locuri ce atunci cand le vizitez imi starnesc amintiri care numai dor asa de tare, dar cand ma intorc in trecut si imi aduc aminte cat de fericiti eram, cand imi aduc aminte cum ma priveai… mi se zbarleste toata pielea si ma cutremur de durerere si placere in acealsi timp, si o lacrima imi cade de pe obraz.
Oare tu mai tii minte cum era atunci? Da stiu ca da.. am vazut`o in ochii tai.
Intorcandu`ma in trecut, toate porcariile care le ziceam toate copilariile care ne faceau fericiti si ne uneau ma face sa ma gandesc daca vreodata voi mai simti ce am simtit atunci.
Tu imi aduceai mereu zambetul pe buze iar imbratisarea ta era atat de calda, alunga orice rautate ce`o pateam.
Iubirea mea, nu ma uita. Sper ca peste ani sa ne intalnim si sa`ti aduci aminte cand copii eram si ne iubeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu