marți, 10 martie 2009

Timp..

N-ai niciodata timp. Niciodata nu poti, ba n-ai chef ba n-ai cum.
Oare cand vei avea timp sa vorbim sau sa stau un pic?!
Lasa-ma sa te privesc in ochi sa inteleg ce vrei, lasa-ma sa-ti simt iar buzele, mi-e dor. De tine, de noi doi, te vreau! Desi nu ar tebui. Nu ar trebui sa ma amagesc dar cum?! Cand insemni atat pentru mine? Cand ma topesc doar cand te zaresc venind spre mine.
As vrea sa te strang in brate si sa-mi spui ca totul va fi bine, dar nu se poate asta. Doar eu vreau?! Nu cred simt ca si tu vrei asta dar ti-e teama. De ce?! Lasa-ma sa te scap de aceata teama, lasa-ma sa-ti alin totul cu o sarutare lasa-ma sa-ti trimit prin vant o managaiere calda.
Vreau sa stii ce simt pt tine, vreau sa stiu ce simti pentru mine. Te vreau stiu ca si tu ma vrei la fel de mult. Hai sa plecam hai pentru o zi sa uitam de tot si toti, sa fim doar tu si eu si sa ne simtim bine cum stim noi mai bine.
Vreau sa te vad zambind, vreau sa te privesc si sa te sarut. Vreau sa stiu ca si tu vrei asta, vreau sa te am langa mine mai mult ca niciodata…


Uitare. Lacrima. Tremur . Speranta. Nemurire. Nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu