vineri, 27 martie 2009

Candva..

Zici de mine ca sunt slaba dar oare tu cum esti?
Zici de mine ca doar eu am gresit si tu a fost corect.
Zici de mine ca sunt penibila dar tu esti patetic de`a dreptul.
Zici de mine ca nu am stiut aprecia dar tu ai stiut?
Zici vorbe grele care nici tu nu le crezi dar tot le zici fara sa`ti pese cat ar putea insemna pentru mine, cat m`ar tranti la pamant.
Tu ai ascultat de lume eu nu.
Eu am fost sincera de la bun inceput tu nu.
Eu am avut incredre, tu nu.
Spune`mi daca nu ai vazut nimci in mine care sa`ti placa de ce m`ai iubit in trecut, de ce m`ai dorit atat de mult?
Te doare? Nu. Ma doare? Da, dar va trece.
Tot ce`a fost candva stim doar eu si tu.
Numai sunt cum eram.
Timpul va vindeca tot.
Mi`e teama ca vei regreta prea tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu