duminică, 8 martie 2009

Singuratate...


Singura.. Uneori ma simt atat de singura.. dar nu stiu de ce..
Chiar daca am prietenii langa mine ma simt singura. Simt ca ceva lipseste dar nu reusesc sa-mi dau seama ce. M-am saturat dimineata sa ma trezesc si sa fiu singura in casa, seara la fel pentru ca fiecare este preocupat cu lucrurile lui. M-am saturat sa n-am cu cine sa vorbesc, decat de una singura. Vreau sa shcimb ceva, vreau sa fie altfel, dar cum?
Poate ca imi lipseste ceva, un el, dar simt ca ma aflu intre doua lumi una a singuratatii si alta care duce spre culmea fericirii dar sunt la mijloc exact pe muchia de cutit gata sa cad din nou. Nu prea vreau sa fac asta, pentru ca numai vreau sa cad in acel gol, gaura fara de sfarsit. Incerc sa am mentin cat de sus pot sa evit acea cadere, dar pana cand, pentru ca inca primesc lovituri grele de la persoane care nu ma astept, iert si trec peste dar pana cand sa rezist asa?
Sunt unele moment in care vreau sa stau singura dar au incetat sa mai fie, pentru ca ma simt bine in compania unei personae mai ales una draga. Vreau sa nu pierd tot ce am adunat pana acum dar sunt si eu om cu sentiment, cat sa indur..

Un comentariu:

  1. inchide ochii, respira adanc..
    te aflii intr-un ocean de oameni si te simti singur, toti avem acelasi sentiment. toti ne hranim cu vise, toti speram, toti plangem, toti radem, toti traim..si toti murim.. si murim singuri..
    anws
    ai prieteni dudo>:d<
    asa ca nu esti singura

    RăspundețiȘtergere